breadcrumbs_revolution_theme


Гарантія якості

Наша компанія завжди стежить за якістю товарів , саме через це , ми єдині в Україні , хто надає гарантію на автозапчастини 6 місяців ! Всі товари представлені на нашому сайті мають сертифікати якості. При правильній установці наших комплектуючих, термін служби запчастин не поступається оригінальним. Ми з радістю відповімо на всі ваші запитання, чи вирішимо проблеми пов'язані з установкою наших автозапчастин.


                                                                                            


Гарантійні зобов'язання


 Положення отриманні гарантії 


1. На запчастини придбані в магазині KRX і встановлені самостійно, гарантія не поширюється! * Встановлені запчастини на станції технічного обслуговування (СТО) , без надання документів про виконані роботи (лист виконаних робіт), прирівнюється до самостійної установки запчастини.

2. На запчастини, встановлені авторизованим або сертифікованим СТО, з дотриманням всіх технологічних вимог і наданими нам документами про виконані роботи (лист виконаних робіт) надається термін гарантії - 6 місяців з дати продажу.

3. Обмін / повернення товару можливий протягом 14 днів з дня покупки за умови дотримання товарного вигляду! * Якщо ви відправили товар брудний / пошкоджений / зі слідами установки або неробочий, він не пройде експертизу і буде відправлений вам назад без повернення коштів.

* Зображення на сайті представлені тільки в якості демонстрації. Фактичні фотографії та комплектація можуть відрізнятися.

 Вимоги до товару, який повертається покупцем:

  • Товар не має слідів установки або використання

  • Товар має товарний вид 

  • Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника, в тому ж вигляді, в якому він був придбаний

ЯК РОБИТИ ПОВЕРНЕННЯ:

-Основні умови повернення товарів належної якості:

Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його продавцеві протягом 14 днів з дати придбання.


  1. Якщо є потреба повернути товар, вам слід зателефонувати за нашими робочими телефонами, вказаними на сайті, назвати номер телефону на який було зареєстровани замовлення що б менеджер зміг знайти ваше замовлення в базі клієнтів KRX і оформити заявку на повернення товару.
  2. Далі ви відправляєте товар НЕ післяплатою на дані: м Київ, відділення НП №326.
  3. Далі комірник компанії KRX отримує товар і відправляє його на експертизу
  4. Якщо результат експертизи позитивний, в той же день повертаються гроші на карту, яку ви вказали при реєстрації повернення

ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ЗАЙМАЄ ДО ТРЬОХ РОБОЧИХ ДНІВ.